مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-03بين الملل

آمریکا: هنوز ارائه توضیح برای حادثه دریای عمان زود است


وزارت خارجه آمریکا در مورد حوادث روی داده عصر امروز در دریای عمان اعلام کرد که هنوز ارائه توضیح برای حادثه دریایی در این منطقه بسیار زود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازایرنا از رویترز، وزرات خارجه آمریکا افزود که واشنگتن به همکاری و تبادل اطلاعات با شرکای خود در مورد این حادثه ادامه می دهد.

چهار کشتی عصر دیروز در نزدیکی سواحل امارات هشداری را مخابره کردند که آنها تحت شرایط نامعلومی کنترل خود را از دست دادند.

واحد عملیات تجارت دریایی ارتش انگلیس گزارش داد که احتمالا افراد مسلح کنترل یکی از کشتی ها به نام آسفالت پرینسس را در اختیار گرفتند.

اخبار جهت دار و مشکوکی از بعدازظهر دیروز از سوی برخی رسانه های آمریکایی و انگلیسی درباره رخدادهای دریایی در خلیج فارس و دریای عمان منتشر و به صورت گسترده توسط برخی رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای بازنشر شده است.

اگرچه هیچ یک از اخبار منتشر شده دارای منبع روشن و مورد تایید نیست و از قول منابع غیرمشخص منتشر شده، اما جهت گیری مجموعه خبرهای ذکر شده، القاء وجود ناامنی در خطوط کشتیرانی در خلیج فارس و دریای عمان است.

به دنبال انتشار این خبر، بلافاصله برخی رسانه های غربی دیگر از احتمال ربایش، حمله پهپادی و پیاده شدن تعدادی کماندو روی این کشتی خبر دادند که هیچ یک از موارد ذکر شده مستند به اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: هنوز ارائه توضیح برای حادثه دریای عمان زود است

آمریکا: هنوز ارائه توضیح برای حادثه دریای عمان زود است