مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-03پزشكي

چطور بفهمیم ریه درگیر شده است؟


 دمای بدن در حالت عادی 37 درجه سانتیگراد (بین 37.

5 -36.

5) فرض شده است، ولی مطالعات بزرگی اخیرا دمای بدن انسان را به طور متوسط 36.

6 (بین 37.

2-36.

1) در نظر می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، برخی از علائم درگیری ریه در کرونا به صورت هشدار دهنده وجود دارند که افراد باید به آن توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، دانشمندان جهان روز به روز با انوع پیچیده ویروس کرونا مواجه می شوند، به صورتی که شاید یک سرما خوردگی ساده یا درد عضلات در بدن و خیلی از علائم دیگر نشانه ای از بروز این بیماری خطرناک در بدن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، تب، احساس سرماخوردگی، از دست دادن حس بویایی و چشایی، سرفه، تنگی نفس، علائم گوارشی و اسهال از علائم بارز ابتلا به کروناست و از سوی دیگر افرادی مبتلا می شوند که بدون علامت یا دارای علائم خفیف هستند.

اما احساس تنگی نفس، درد قفسه سینه، تب طولانی بیش از 72 ساعت، بی حالی و ضعف و افت اکسیژن خون زیر 94 درصد از علائم هشداردهنده درگیری ریه در کروناست که باید به صورت جدی به آن ها توجه کرد بنابراین در مطلب زیر به صورت جداگانه هرکدام از آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم.

احساس تنگی نفس چنانچه بیمار مبتلا به کرونا احساس تنگی نفس داشته باشد و روی قفسه سینه احساس فشار کند و همچنین هنگام راه رفتن دچار مشکل شود، احتمالا دچار درگیری ریوی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بفهمیم ریه درگیر شده است؟

چطور بفهمیم ریه درگیر شده است؟