مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-03بين الملل

مسکو: وضعیت کاری دیپلمات های روس در آمریکا در حال بدتر شدن است


سفیر روسیه در ایالات متحده تصریح کرد که وضعیت زندگی و کار دیپلمات های روسیه در ایالات متحده در حال بدتر شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در جمع خبرنگاران تأیید کرد که وضعیت زندگی و کاری کارکنان سفارت روسیه و خانواده هایشان به واسطه اقدامات وزارت خارجه آمریکا در عدم تمدید روادیدشان، رو به وخامت است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، پیش از این وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود که واشنگتن انتظار دارد آن دسته از دیپلمات های روس مستقر در آمریکا که روادید آن ها منقضی شده، واشنگتن را ترک کرده و  سپس درخواست تمدید روادید بدهند.

با این حال، آن طور که آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا گفته است، مسکو، 22 روادید برای کارکنان سفارت آمریکا صادر کرده است اما ایالات متحده تنها روادید یک دیپلمات سفارت روسیه در آمریکا را تمدید کرده است.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که آنتونوف روز گذشته (دوشنبه) در جمع خبرنگاران گفت که وزارت خارجه آمریکا خبرنگاران را در خصوص وضعیت واقعی امور مربوط به دیپلمات های روس گمراه کرده است.

وی سپس با تأکید بر این که شرایط و وضعیت کاری دیپلمات های روسیه در آمریکا همچنان در حال بدتر شدن است، گفت: شرایط کاری دیپلما ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: وضعیت کاری دیپلمات های روس در آمریکا در حال بدتر شدن است

مسکو: وضعیت کاری دیپلمات های روس در آمریکا در حال بدتر شدن است