مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-03سياسي

گزارش رییس شورای شهرتهران به مردم


رییس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شانزدهمین و آخرین جلسه شورای پنجم از اقدامات و فعالیت های شورای پنجم به مردم گزارش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، محسن هاشمی گفت: در مجموع شورای پنجم طی 316 جلسه عادی و فوق العاده و بررسی طرح ها و لوایح حدود 310 مصوبه عمومی و 900 مورد نامگذاری را تصویب کرده است.

اعضای محترم شورا در جلسات مذکور با حدود 1000 مورد تذکر به شهرداری، تلاش خود را در جهت نظارت موثر بر عملکرد شهرداری تهران و ایجاد بسترهای قانونی صورت داد تا بتواند امروز شهر را در شرایطی آرام، با ثبات وشفاف تحویل شورای ششم بدهد.

او افزود:دوران چهارساله شورای پنجم مانند سایر مقاطع مسئولیت به پایان رسید و باید بار امانت سنگین صیانت و پیگیری از حقوق مردم را شورای ششم عهده دار شود.

هاشمی ادامه داد: بزرگترین افتخار شورای پنجم، برخورداری از حمایت بی سابقه شهروندان تهرانی در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 بود که با مشارکتی بی سابقه وبیش از سه برابر دوره های قبل و البته بعد، نمایندگان خود را مرهون اعتماد خویش دانستند و اگرچه رخدادها و مشکلات متعدد این دوره کشور، موجب شد تا متاسفانه امید اجتماعی، اعتماد عمومی و مشارکت سیاسی با افت محسوسی مواجه شود، اما این افتخار یعنی اعتماد عمومی به شورای پنجم با رای بسیار بالا همچنان درخشان تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رییس شورای شهرتهران به مردم

گزارش رییس شورای شهرتهران به مردم