مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-03سياسي

تنفیذسیزدهم/تکرار ادعاها درباره سانحه یک کشتی


تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری/ ادامه حواشی سانحه برای یک کشتی اسراییلی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری/ ادامه حواشی سانحه برای یک کشتی اسراییلی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر انقلاب اسلامی با رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کرده است که انریکه مورا، هماهنگ کننده مذاکرات احیای توافق هسته ای و معاون مسئول سرویس سیاست خارجی اش را به مراسم تحلیف سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور جدید ایران می فرستد که این تصمیم با واکنش و خشم رژیم صهیونیستی همراه بود.

دیگر اخبار مرتبط را در لینک های زیر دنبال کنید.

*** ضرورت ارتباط دو سویه میان احزاب و دولت سیزدهم از موضوعات مورد تاکیددر نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی در همین رابطه با بیان اینکه دیدگاه ما این است که هرگونه تهدید از سوی ایران باوجود یک برنامه هسته ای نامحدود خطرناک تر خواهد بود، تصریح کرد: دولت بایدن همچنان بر این باور است که پیشبرد مسیر دیپلماتیک بهترین راه مواجهه با ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنفیذسیزدهم/تکرار ادعاها درباره سانحه یک کشتی

تنفیذسیزدهم/تکرار ادعاها درباره سانحه یک کشتی