مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-03سياسي

توانایی واکسیناسیون سریع کل جمعیت گیلان را داریم


فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به پیشنهاد این مجموعه به دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا، گفت: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی را داریم.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به پیشنهاد این مجموعه به دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا، گفت: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی را داریم.

سردار محمد عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت، با بیان اینکه کار سپاه، بسیج کردن همگان برای صیانت از انقلاب است، گفت: عمل نکردن به حرف امام و رهبری برای کشور مشکل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه اخلاص مهم ترین نکته ای است که باید در کارها به آن توجه شود، افزود: باید صادقانه حرف بزنیم و عمل کنیم و از هر چیزی که رنگ و بوی غیر خدایی دارد فاصله بگیریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بدعهدی و عدم توجه به امانت را از جمله آسیب های موجود در مجموعه بسیج و سپاه دانست و بیان کرد: بسیج و سپاه یک مرکز راهبردی است و خودش باید برای حل مشکلات برنامه ریزی کند.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه حجم کار در بسیج باید کم باشد، تصریح کرد: هر هزار نفر از جمعیت باید یک پایگاه بسیج داشته باشد و تردد قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی واکسیناسیون سریع کل جمعیت گیلان را داریم

توانایی واکسیناسیون سریع کل جمعیت گیلان را داریم