مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-03سياسي

شهید علیرضا موحد دانش: چه جوابی داریم + فیلم


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت شهید علیرضا موحد دانش، برای اولین بار صوت منتشرنشده از این شهید بزرگوار را که برای تیپ 27 محمد رسول الله در بیست و یکم اردیبهشت ماه سال 1361 در حین اجرای عملیات بیت المقدس سخنرانی کرده اند، - منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،شهید موحدی دانش در این سخنرانی نسبت به پاسخگویی در هر رده مسئولیتی، تأکید کرده است، در این صوت می شنویم: یک موقع هم ما زیاد شلوغش می کنیم و داد می زنیم و ناراحت می شویم چیزی نیست که ما به خاطر خودمان، به خاطر مقام، به خاطر قدرت خدای نکرده بخواهیم صحبتی کرده باشیم، به خدا اصلاً این حرف ها نیست منتها مسئله این است که هرکدام از ما در قبال خون این شهیدان مسئولیت داریم، هرکدام از ما، از این پایین پایینی اش گرفته که من باشم تا آن بالابالایی اش مسئولیت دارد در قبال خون این شهیدان.

پس فردا باید جوابگو باشیم در پیشگاه خدا.

کی می خواهد جواب بدهد؟ چه جوابی من بدهم؟ الحمدالله طوری است که در این دنیا که از ما بازجویی نمی کنند بگویند این یک شهید، این دو شهید، این صد شهیدی که دادی چه بوده؟ چرا این شهید شده؟ به چه علت شده؟ کسی که در این دنیا بازجویی نمی کند که من ناراحت این دنیایم باشم، حرص وجوشی که می خوریم به خاطر این است که پس فردا در آن دنیا پدرمان را خدا درمی آورد، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علیرضا موحد دانش: چه جوابی داریم + فیلم

شهید علیرضا موحد دانش: چه جوابی داریم + فیلم