مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-03سياسي

صیانت از حقوق عامه اولویت اصلی دستگاه قضا


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی، گفت: مطالبه گری در راستای صیانت از حقوق عامه به عنوان یکی از برنامه های اصلی دستگاه قضاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان آذربایجان شرقی با موضوع بررسی کاهش نزولات آسمانی و تاثیرات آن بر منابع آبی و وضعیت چاه ها و وضعیت بحرانی آب در استان، اظهار داشت: مطالبه گری در راستای صیانت از حقوق عامه به عنوان یکی از برنامه.

های اصلی دستگاه قضاست.

وی با  تاکید بر لزوم انجام وظایف ذاتی سازمان ها در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه، افزود: تکالیف، رسالت و ماموریت هر دستگاه در راستای صیانت از حقوق عامه باید اولویت بندی شده و نسبت به وظایف سازمانی هر ارگان؛ مطالبه گری از آن انجام شود.

دادستان مرکز استان آذربایجان.

شرقی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری، اضافه کرد: برای رفع مشکلات موجود باید از ظرفیت این کارگروه استفاده و مطالبه گری های لازم به عمل آید.

وی یادآور شد: سهل انگاری در انجام وظایف سازمانی از سوی دستگاه های اجرایی، آسیب های جدی به سرمایه های اجتماعی و ملی خواهد رساند.

محبوب علیلو با نظر به وجود نگرانی در حوزه آب کشاورزی، ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان و سازمان جهادکشاورزی استان، با انجام بررسی های لازم، راهکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حقوق عامه اولویت اصلی دستگاه قضا

صیانت از حقوق عامه اولویت اصلی دستگاه قضا