مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-03سياسي

لزوم ترویج پیام های انقلاب در جامعه/ از نوآوری های کاذب پرهیز شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیام های انقلابی مبتکرانه در جامعه ترویج شود و در عین حال از نوآوری کاذب نیز بپرهیزیم.

- ، سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با رییس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مقدمات لازم مردم را در جریان برنامه های انقلابی قرار می دهد که بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پشتوانه انتخابات و انواع راهپیمایی ها، حضور مردم است، بیان کرد: علی رغم اینکه ما در شرایط کرونایی بوده و برگزاری تجمعات مشکل داشت ولی دیدیم که در موضوعاتی چون راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی مردم حضور پرشکوهی داشتند.

عبادی ادامه داد: فراهم کردن شرایط حضور مردم در برنامه های انقلابی باید با توجه به مقتضیات روز و به صورت هنرمندانه و مبتکرانه فراهم شود تا شهروندان از نظر روانی نیز اشباع شوند.

وی با تأکید بر اینکه در این برنامه ها باید از تکرار پرهیز کرد، گفت: در پایان کار برنامه های انقلابی باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود تا هیچ گاه دچار تکرار نشده و پیام های ارزشی هنرمندانه به جان مردم تزریق شود و از نوآوری کاذب نیز باید پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج پیام های انقلاب در جامعه/ از نوآوری های کاذب پرهیز شود

لزوم ترویج پیام های انقلاب در جامعه/ از نوآوری های کاذب پرهیز شود