مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-03اجتماعي

برگزاری ششمین کنفرانس سنجش و ایمنی پرتوهای یونساز و غیریونساز


ششمین کنفرانس سنجش و ایمنی پرتوهای یونساز و غیریونساز با حمایت همراه اول برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر حفاظت پرتویی، کدهای محاسباتی در فیزیک بهداشت، آموزش های حضوری و مجازی حفاظت در برابر اشعه، حفاظ سازی، رادیوبیولوژی، ارزیابی تطابق دستگاه های پرتوساز ساخت داخل با استانداردها و تصویربرداری غیرپزشکی از انسان، توجیه پذیری و محدودیت ها می پردازد.

دومین محور پرتوهای غیر یونساز نیز به مقولات سنجش و ایمنی پرتوهای غیر یونساز، اثرات بیولوژیکی و حفاظ گذاری و تکنولوژی 5G، چالش ها و حفاظت ورود می کند.

همچنین در جریان برگزاری این رویداد مجازی، کارگاه های آموزشی با هدف ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی کارشناسان، دانشجویان، دانش پژوهان و معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه برگزار می شود.

در این کارگاه ها اساتید، کارشناسان و پیشگامان حوزه سنجش و ایمنی پرتوها، اصول علمی و فنی جدید را در قالب موارد عملی و کاربردی برای علاقه مندان تشریح می کنند.

با توجه به استفاده روزافزون پرتوها در بهره وری و پیشرفت پزشکی، تحقیقات و صنایع کشور، دانش و فناوری های پیشرفته موجود در تجهیزات و همچنین ارتباط مستقیم با زندگی روزمره مردم، نیاز مبرمی به برگزاری چنین گردهمایی های علمی و تخصصی بین مجامع دانشگاهی، تحقیقاتی و صنایع کشور با حضور متخصصان داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین کنفرانس سنجش و ایمنی پرتوهای یونساز و غیریونساز

برگزاری ششمین کنفرانس سنجش و ایمنی پرتوهای یونساز و غیریونساز