مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-03فرهنگي

ماجراهای واقعی از فضای مجازی در یک رمان/ «مه شکن 2» در حال ویراستاری


این کتاب، مجموعه داستان های کوتاه واقعی است که در خصوص استفاده کاربران از فضای مجازی به چاپ رسید و در بین کتاب هایم بیشترین استقبال را هم از سوی مخاطبان و هم از سوی تولیدکنندگان رسانه ای داشت.

- محمد قنبری، نویسنده رمان های امنیتی نظیر برنگرد ، هک پلاس ، از پمبا تا ماریانا ، پرونده فوق سری 240 و داستان های کوتاه دیگر در خصوص علت تألیف کتاب مه شکن 2 ، اظهار داشت: یکی از مهم ترین ویژگی های کتاب مه شکن خانوادگی بودن، واقعی بودن و پرکاربرد بودن سوژه های انتخاب شده برای هر داستان است.

وی ابراز داشت: این کتاب، مجموعه داستان های کوتاه واقعی است که در خصوص استفاده کاربران از فضای مجازی به چاپ رسید و در بین کتاب هایم بیش ترین استقبال را هم از سوی مخاطبان و هم از سوی تولیدکنندگان رسانه ای داشت.

  این نویسنده با تاکید بر اینکه چند داستان منتخب از کتاب مه شکن در قالب نمایشنامه های رادیویی تولید و از شبکه های رادیویی نمایش، جوان و ایران به دفعات پخش شد، ابراز داشت: چند نمونه مختلف شروع خواهم کرد.

  قنبری در خصوص پروژه بعدی خود نیز گفت: یک مجموعه 7 جلدی را که بیشتر جنبه پژوهشی و کاربردی دارد، برای مربیان سواد رسانه ای آغاز کرده ام.

همکاران نویسنده ای هم در این خصوص کمک می کنند که منابع غنی و کاربردی مرتبط با فضای مجازی و رسانه از دل آیات و روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای واقعی از فضای مجازی در یک رمان/ «مه شکن 2» در حال ویراستاری

ماجراهای واقعی از فضای مجازی در یک رمان/ «مه شکن 2» در حال ویراستاری