مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-03پزشكي

تپیدن قلب کودک مرگ مغزی در سینه پسر 13 ساله


جراح تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دومین پیوند قلب اطفال طی سال جاری در بیمارستان امام رضا (ع) بر روی پسر بچه 13ساله ساکن بخش رضویه با موفقیت انجام شد.

- مشهد ـ جراح تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دومین پیوند قلب اطفال طی سال جاری در بیمارستان امام رضا (ع) بر روی پسر بچه 13ساله ساکن بخش رضویه با موفقیت انجام شد.

به گزارش، به همت تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری بیمارستان منتصریه، دومین پیوند قلب اطفال سال جاری در بیمارستان امام رضا (ع) بر روی پسر بچه 13 ساله ساکن بخش رضویه با موفقیت انجام شد.

جراح تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: قلب اهدایی از کودکی 10 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضای منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا (ع) به این بیمار پیوند شد.

وی اضافه کرد: حال عمومی این بیمار در حال حاضر خوب است و در بخش مراقبت های ویژه دوران نقاهت را طی می کند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت همکاران جوان دانشمند، متعهد، علاقمند و دلسوز بیمار تشکیل شده که هر چه از شروع فعالیت تیم می گذرد هماهنگی آن بارزتر و نتایج آن نیز بسیار مطلوب تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپیدن قلب کودک مرگ مغزی در سینه پسر 13 ساله

تپیدن قلب کودک مرگ مغزی در سینه پسر 13 ساله