مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-03سياسي

رصد 97 درصدی تغییر کاربری های استان البرز با سامانه هوشمند


رییس کل دادگستری البرز با اشاره به رصد 97 درصدی تغییر کاربری های استان با سامانه هوشمند گفت: کوچک ترین تحرکات برای ساخت و ساز شناسایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نشست قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییرکاربری استان البرز صبح سه شنبه با محوریت بررسی عملکرد تعدادی از دستگاه های عضو قرارگاه و تبیین برنامه های آتی در دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

در این نشست حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به تشکیل قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی استان البرز در سال گذشته، گفت: این قرارگاه به منظور انسجام بخشی اقدامات دستگاه های مختلف، پنج حوزه از حقوق عامه یعنی تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، زمین خواری و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، چاه های غیر مجاز، جرایم علیه محیط زیست و تعرض و ساخت و ساز در حریم و بستر راه ها و رودخانه ها، که هرکدام از این حوزه ها متولی قانونی مشخص دارند را پوشش می دهد.

آزادسازی ها 21 درصد بیشتر از فاصله 94 تا 98 وی با بیان اینکه با ایجاد این قرارگاه و اقدامات صورت گرفته، مجموعه قضایی استان از حالت انفعالی خارج و در این حوزه ها که مربوط به حقوق عامه می باشد مطالبه گر شده، تصریح کرد: با توجه به آزادسازی 3800 هکتار از اراضی زراعی و باغ ها در سال گذشته، بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد 97 درصدی تغییر کاربری های استان البرز با سامانه هوشمند

رصد 97 درصدی تغییر کاربری های استان البرز با سامانه هوشمند