مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-03بين الملل

عصبانیت اسراییل از حضور نماینده اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رییسی


اسراییل تصمیم اتحادیه اروپا به اعزام نماینده به مراسم تحلیف رییسی را اقدامی شرم آور و ناشی از سنجش نادرست وضعیت دانسته است.

- اسراییل تصمیم اتحادیه اروپا به اعزام نماینده به مراسم تحلیف رییسی را اقدامی شرم آور و ناشی از سنجش نادرست وضعیت دانسته است.

وزارت خارجه اسراییل به شدت از تصمیم اتحادیه اروپا به اعزام نماینده به مراسم تحلیف سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری جدید ایران، انتقاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از تایمز اسراییل ، در پی اعلام حضور انریکه مورا نماینده ویژه اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رییسی در تهران، وزارت خارجه اسراییل تصمیم اتحادیه اروپا به اعزام نماینده به این مراسم را شرم آور توصیف کرد.

در بیانیه وزارت خارجه اسراییل با ادعای حمله چند روز پیش ایران به یک نفتکش اسراییلی در آب های دریای عمان که منجر به مرگ دو شهروند بریتانیایی و رومانیایی شده است، آمده، این اقدام اروپا در روزهایی که ایران باعث مرگ دو شهروند اروپایی شده، خوی تجاوزگری! رژیم ایران را تقویت خواهد کرد.

اسراییل اقدام اروپا در اعزام نماینده به مراسم تحلیف رییسی در تهران را نشانه ای از سنجش نادرست وضعیت و تصمیمی شرم آور خوانده و آن را محکوم و خواستار تجدید نظر در این تصمیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت اسراییل از حضور نماینده اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رییسی

عصبانیت اسراییل از حضور نماینده اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رییسی