مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:552021-08-02بين الملل

وزیر جنگ اسراییل: باید برای پاسخ به ایران اقدام فوری انجام شود


کانال سراسری تلویزیون اسراییل(کان) از گانتس نقل کرد: حمله ایران که باعث کشته شدن دو غیر نظامی شد، یک تشدید خطرناک می باشد و ما باید هم اکنون علیه ایران اقدام کنیم.

- کانال سراسری تلویزیون اسراییل(کان) از گانتس نقل کرد: حمله ایران که باعث کشته شدن دو غیر نظامی شد، یک تشدید خطرناک می باشد و ما باید هم اکنون علیه ایران اقدام کنیم.

وزیر جنگ اسراییل، حمله اخیر به یک نفتکش تحت مدیریت این رژیم در سواحل عمان را خطرناک خوانده و خواهان اقدام فوری علیه ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا به نقل از اسپوتنیک روسیه، بنی گانتس ، وزیر جنگ اسراییل عصر امروز (دوشنبه) طی سخنانی در پارلمان این رژیم (کنست)، حمله اخیر به نفتکش مرسر استریت در سواحل کشور عمان را یک تحول خطرناک برشمرد و درخواست کرد که برای پاسخ به ایران ، اقدام فوری انجام شود.

کانال سراسری تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) در این باره از گانتس نقل کرد: حمله ایران که باعث کشته شدن دو غیر نظامی شد، یک تشدید خطرناک می باشد و ما باید هم اکنون علیه ایران اقدام کنیم.

وزیر جنگ اسراییل در ادامه مدعی شد: اسراییل برای محافظت از شهروندان خود در برابر هر آن که برای حمله به ما تلاش می کند، ابزارهای زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ اسراییل: باید برای پاسخ به ایران اقدام فوری انجام شود

وزیر جنگ اسراییل: باید برای پاسخ به ایران اقدام فوری انجام شود