مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-02سياسي

گزارش «برجامی» ظریف نشان از بی اعتماد غرب است/دفاع از طرح «صیانت»


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرجامی ظریف به مجلس، گفت: این گزارش فریاد می زند که اعتماد به غرب جواب نمی دهد و هیچ برنامه ای را نباید منوط به توافق یا همراهی غرب کرد.

- ، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار هیئت دولت دوازدهم، تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم و نیز در دولت های پیشین اثبات شد اعتماد به غرب جواب نمی دهد، گفتگو و مذاکره وقت گذرانی است و آمریکا حاضر نیست در برابر امتیازات وسیع و گسترده ای که به دست می آورد حتی یک امتیاز بدهد.

وی افزود: در دولت دوازدهم اثبات شد اگر برنامه های داخلی را منوط به چشم داشت و همراهی غرب کنیم حتما شکست می خوریم اما هنوز عده ای که یا غافل هستند یا مامور، نمی خواهند این تجربه گرانسنگ را به عنوان دستاورد بزرگ دولت روحانی بپذیرند.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به نامه ظریف به سازمان ملل و نیز گزارش بیست و دوم وزارت خارجه به مجلس، گفت: این گزارش چند صد صفحه ای فریاد می زند که اعتماد به غرب جواب نمی دهد و هیچ برنامه ای را نباید منوط به توافق یا همراهی غرب کرد اما گویا مولف و مولفان این گزارش خودشان از تنها خاصیت این گزارش بی خبر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «برجامی» ظریف نشان از بی اعتماد غرب است/دفاع از طرح «صیانت»

گزارش «برجامی» ظریف نشان از بی اعتماد غرب است/دفاع از طرح «صیانت»