مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-02سياسي

این پروژه نشان دهنده عزم ایران برای ادامه مسیر تعامل بر اساس احترام متقابل است


وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به افتتاح مرکز همایش های بین المللی در اصفهان تاکید کرد که این پروژه نشان دهنده عزم ایران برای ادامه مسیر تعامل بر اساس احترام متقابل است.

- ظریف با اشاره به افتتاح مرکز همایش های بین المللی اصفهان: این پروژه نشان دهنده عزم ایران برای ادامه مسیر تعامل بر اساس احترام متقابل است وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به افتتاح مرکز همایش های بین المللی در اصفهان تاکید کرد که این پروژه نشان دهنده عزم ایران برای ادامه مسیر تعامل بر اساس احترام متقابل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد طریف وزیر امورخارجه کشورمان در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر از افتتاح مرکز همایش های بین المللی اصفهان خبر داد.

وی همچنین نوشت: این بنا، گواهی است بر عزم و اراده ایران برای ادامه مسیر تعامل سازنده بر مبنای تساوی و احترام متقابل.

ظریف همچنین در پستی در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت: افتتاح پروژه بزرگ مرکز همایش های بین المللی اصفهان را به شهردار ارجمند، تلاشگران شهرداری، مردم عزیز اصفهان و همه دست اندرکارانی که در احداث و اتمام این طرح زیبای ملی مشارکت داشتند تبریک می گویم.

این مجموعه بی نظیر در غرب آسیا، که بهترین های هنر ایرانی را با بالاترین استانداردهای حرفه ای بین المللی درآمیخته، محلی مناسب برای نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این پروژه نشان دهنده عزم ایران برای ادامه مسیر تعامل بر اساس احترام متقابل است

این پروژه نشان دهنده عزم ایران برای ادامه مسیر تعامل بر اساس احترام متقابل است