مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-02اقتصادي

23 میلیارد ریال جریمه رانندگی به خزانه کشور واریز شد


رییس پلیس راهور خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال مبلغ 23 میلیارد ریال جرائم رانندگی ناشی از اعمال قانون در خراسان جنوبی به حساب خزانه دولت واریز شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نخستین جلسه کارگروه اجرای مداخلات مؤثر به منظور پیگشیری و کاهش تصادفات منتهی به ورود ضرر جانی یا مالی خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور مسئولان این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی، اظهار داشت: یکی از مولفه های تاثیرگذار حوزه های توسعه اقتصادی و فرهنگی استان راه های مواصلاتی دورن و برون شهری به لحاظ کمی و کیفی است.

وی با تأکید بر احیا و مطالبه گری حقوق عامه در کاهش تعداد جانباختگان و مصدومین محورهای مواصلاتی دورن و برون شهری خراسان جنوبی، افزود: در راستای شناسایی و رفع نقاط حادثه نیز اولویت دار و پرتردد باید هماهنگی های لازم بین پلیس راهور، راهداری و شهرداری ها صورت پذیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کنترل هوشمندانه محورهای ترانزیتی، به روزرسانی دوربین های نظارتی و ثبت جریمه، تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر و آموزش های لازم و تعیین تکلیف ماده 16 تخلفات رانندگان متخلف می تواند بخشی از حوادث رانندگی را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 میلیارد ریال جریمه رانندگی به خزانه کشور واریز شد

23 میلیارد ریال جریمه رانندگی به خزانه کشور واریز شد