مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-02ورزشي

شروع تمرینات تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به پارالمپیک در پیست آزادی پس از 2 سال


تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو از شروع تمرینات خود در ماده 4 کیلومتر پیست از فردا سه شنبه 12 مرداد در پیست آزادی پس از دوسال دوری از پیست خبر داد.

- تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو از شروع تمرینات خود در ماده 4 کیلومتر پیست از فردا سه شنبه 12 مرداد در پیست آزادی پس از دوسال دوری از پیست خبر داد.

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از فردا سه شنبه 12 مرداد تمرینات خود را در ماده 4 کیلومتر پیست در پیست آزادی زیر نظر فرهاد عصفوری به صورت صبح و بعدازظهر اغاز خواهم کرد.

وی گفت: در حالی تمرینات پیست خود را برای شرکت در بازیهای پارالمپیک در آزادی اغاز خواهم کرد که به دلیل نبود پیست در زنجان، 2 سال از تمرینات پیست دور و تمرکزم را بیشتر روی تمرینات جاده معطوف کرده بودم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید در پارالمپیک در چه ماده ای عملکرد موفقی داشته باشید، خاطرنشان کرد: هر چند بیشتر تمریناتم در جاده متمرکز بوده، اما در 4 کیلومتر پیست عملکرد موفقی داشتم و طی سالهای اخیر در بازیهای آسیایی در این ماده به مدال دست پیدا کرده ام، در حال حاضر نیز سعی دارم در طی مدت حضورم در پیست آزادی تمریناتم را با جدیت در استقامت و 4 کیلومتر پیگیری کنم تا در بازیهای پارالمپیک توکیو به نتایج خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع تمرینات تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به پارالمپیک در پیست آزادی پس از 2 سال

شروع تمرینات تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به پارالمپیک در پیست آزادی پس از 2 سال