مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-01سياسي

ویس کرمی: در بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی افکار عمومی اقناع شود


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است که بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران به دلیل حساسیت اجتماعی که به دنبال دارد باید به جای بررسی در کمیسیون مشترک، - یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است که بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران به دلیل حساسیت اجتماعی که به دنبال دارد باید به جای بررسی در کمیسیون مشترک، در صحن مجلس بررسی شود.

مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی که قرار است به صورت اصل 85 و در کمیسیون مشترک بررسی شود، گفت: تمام کشورهای جهان با توجه به فرهنگ و قانون اساسی شان برای فضای مجازی دارای قوائد و قوانینی هستند، پس در اصل اینکه فضای مجازی نیازمند توجه جدی است و قطعا باید نسبت به ابعاد مختلف آن تدابیر کارشناسی اندیشیده شود شکی نیست، اما بحث بر سر این است که طرح فعلی ما تا چه میزان می تواند هدف ساماندهی فضای مجازی را محقق سازد؟ وی ادامه داد: گروهی از افراد خبره این حوزه این طرح را تدوین کرده اند، اوایل مجلس یازدهم این طرح بارگذاری شد و در دو مقطع در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بررسی شد و اکنون هم بدین شکل قرار است بررسی شود.

نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه مخالف بررسی این طرح طبق اصل 85 است، بیان کرد: نظر من این است که این طرح با توجه به حساسیت های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: در بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی افکار عمومی اقناع شود

ویس کرمی: در بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی افکار عمومی اقناع شود