مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-01ورزشي

کشتی فرنگی المپیک/ شروع پرقدرت گرایی با شکست کوبا


محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت های المپیک توکیو مقابل حریفی از کوبا به برتری رسید.

- محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت های المپیک توکیو مقابل حریفی از کوبا به برتری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آغاز رقابت های روز دوم کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020، محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی، در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده 2 طلای پان آمریکن از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

گرایی که در زدن فن سالتو بارانداز تبحر خاصی دارد، در وقت اول پس از آنکه حریف کوبایی به علت کم کاری در خاک نشست، اقدام به اجرای فن سالتو بارانداز کرد و 4 امتیاز گرفت.

گرایی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان بوزو استارسویچ از کرواسی می رود که در دور نخست موفق شد آیک مناتساکیان دارنده مدال برنز 2019 جهان از بلغارستان را شکست بدهد.

می رود.

تاماش لورینچ قهرمان سال 2019 جهان از مجارستان در این سمت جدول قرار دارد و امکان رویارویی گرایی و لورینچ در نیمه نهایی هم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی فرنگی المپیک/ شروع پرقدرت گرایی با شکست کوبا

کشتی فرنگی المپیک/ شروع پرقدرت گرایی با شکست کوبا