مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-01ورزشي

دردسر بزرگ فدراسیون فوتبال: حکم دادگاه برای بازگشت تیم کرمانشاهی به لیگ یک!


حدود 7 سال پیش به جز تیم راهیان کرمانشاه 5 تیم دیگر هم به لیگ دسته اول سقوط کرده اند و اکنون آنها نیز رویه غیرفوتبالی این باشگاه را مدنظر قرار داده اند و می خواهند با رای دادگاه شهر خودشان به لیگ دسته اول بازگردند - حدود هفت سال از سقوط تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته دوم می گذرد اما مدیران این باشگاه از مجاری قضایی خارج از فوتبال به دنبال بازگشت به لیگ دسته اول هستند و حکم قضایی از دادگستری گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، طبق نوشته رسانه ها این باشگاه با شکایت به دادگاهی در استان کرمانشاه تلاش کرد تا سقوط در زمین فوتبال را در دادگاه عمومی کشور لغو کند و رسیدگی به ابن پرونده سالها طول کشید تا اینکه حالا حکمی برای اجرا به فدراسیون فوتبال رسیده است.

روشی که در کمتر کشوری برای بازگشت یک تیم به دسته بالاتر به کار می رود اما در ایران این اتفاق نادر رخ داده است.

مدیران سازمان لیگ معتقدند حکم دادگاه کرمانشاه مبنی بر بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول فوتبال در تضاد کامل با اساسنامه فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال کشور است.

حالا برخی مسوولان فوتبال مدعی اند درآستانه مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی این روش مدیران این باشگاه کرمانشاهی و اظهارات نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی می تواند تبعات س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر بزرگ فدراسیون فوتبال: حکم دادگاه برای بازگشت تیم کرمانشاهی به لیگ یک!

دردسر بزرگ فدراسیون فوتبال: حکم دادگاه برای بازگشت تیم کرمانشاهی به لیگ یک!