مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-01سياسي

اعلام آمادگی رادیو برای پخش جلسات مجلس درباره فضای مجازی


با اعلام آمادگی مجلس برای برگزاری جلسات کمیسیون ویژه بررسی «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی»، رادیو نیز برای پخش زنده این جلسات اعلام آمادگی کرد.

- با اعلام آمادگی مجلس برای برگزاری جلسات کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ، رادیو نیز برای پخش زنده این جلسات اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاوه بر پخش ویژه برنامه های مرتبط، رادیو گفت وگو در واکنش به ابهامات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی آمادگی خود را برای پخش زنده جلسات کمیسیون ویژه مجلس برای بررسی آن اعلام کرد.

در این راستا کوچک زاده، مدیر رادیو گفتگو ضمن اعلام آمادگی این شبکه به منظور انعکاس مشروح مذاکرات کمسیون مجلس به صورت زنده گفت: یکی از مسائل اجتماعی مطروحه در سپهر رسانه ای امروز کشور و افکار عمومی، طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی است که چند روزی است در مجلس شورای اسلامی و همچنین بین مردم و نخبگان مورد بحث و بررسی است.

طرحی که 6 مراد 1400 ، با 121 رای موافق نمایندگان ، بررسی آن براساس اصل 85 قانون اساسی به کمیسیون مشترک و ویژه ارجاع داده شد و البته موافقان و مخالفانی جدی هم در مجلس شورای اسلامی و هم در سطح جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی رادیو برای پخش جلسات مجلس درباره فضای مجازی

اعلام آمادگی رادیو برای پخش جلسات مجلس درباره فضای مجازی