مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-01فرهنگي

فقهی زاده:حساسیت ها نشانه رشد مطالبات جامعه قرآنی است


معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از همه افرادی که در این مدت به نقد دلسوزانه مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم پرداختند، - معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از همه افرادی که در این مدت به نقد دلسوزانه مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم پرداختند، گفت: نقدهای اخیر، نشان دهنده اهمیت مراسم خادمان قرآن کریم است و توانست نگاه عالمانه و دلسوزانه برخی از ناقدان را به خود جلب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته، نهم مردادماه در برنامه تلویزیونی زنده مصباح شبکه قرآن و معارف سیما به برخی نقدهای مطرح شده در مورد بیست و ششمین مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم پاسخ داد.

وی در ابتدا ضمن قدردانی از همه افرادی که در این مدت به نقد دلسوزانه مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم پرداختند، گفت: این موضوع نشان دهنده اهمیت مراسم خادمان قرآن کریم است و توانست نگاه عالمانه و دلسوزانه برخی از ناقدان را به خود جمع کند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد دلایل عجله معاونت برای برگزاری این مراسم، افزود: نه تنها عجله ای در برگزاری مراسم وجود نداشته، بلکه بیست و ششمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقهی زاده:حساسیت ها نشانه رشد مطالبات جامعه قرآنی است

فقهی زاده:حساسیت ها نشانه رشد مطالبات جامعه قرآنی است