مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-01اقتصادي

خانه در کدام مناطق تهران ارزان شد؟


درحالیکه تازه ترین آمار بانک مرکزی حکایت از افزایش قیمت مسکن در تهران و عبور آن از متری 30 میلیون تومان طی چهارمین ماه سال جاری دارد، بررسی ها نشان می دهد که بیشترین و کمترین متوسط قیمت هر متر خانه متعلق به مناطق 1و 18 بوده است که مناطق 5 و 19 نیز به ترتیب بیشترین .

- درحالیکه تازه ترین آمار بانک مرکزی حکایت از افزایش قیمت مسکن در تهران و عبور آن از متری 30 میلیون تومان طی چهارمین ماه سال جاری دارد، بررسی ها نشان می دهد که بیشترین و کمترین متوسط قیمت هر متر خانه متعلق به مناطق 1و 18 بوده است که مناطق 5 و 19 نیز به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد معاملات در این ماه را داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس آخرین آمارها متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران طی تیر ماه به 30 میلیون و 44 هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه در سال قبل به ترتیب 1.

3 و 43.

7 درصد افزایش یافته است.

همچنین، تعداد معاملات انجام شده در این ماه حدود 5.

1 هزار فقره بوده که در مقایسه با ماه قبل 0.

6 کاهش داشته است.

در این بین، بررسی جزییات متوسط قیمت هر متر خانه و تعداد معاملات انجام شده در مناطق 22 گانه شهر تهران نشان می دهد که بیشترین قیمت هر متر خانه 62 میلیون و 31 هزار تومان در منطقه یک و کمترین آن با 13 میلیون و 442 هزار تومان در منطقه 18 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه در کدام مناطق تهران ارزان شد؟

خانه در کدام مناطق تهران ارزان شد؟