مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-01بين الملل

نوزده کودک و زن خانواده داعشی، به آلبانی برگشتند


نخست وزیر آلبانی در یک کنفرانس خبری در فرودگاه پایتخت اعلام کرد، چهارده کودک و پنج زن آلبانیایی که پدران و شوهران آنها عضو داعش بودند، به کشور بازگردانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که از زمان ظهور داعش عضویت اتباع خارجی در این گروه تروریستی خبرساز بوده است، مقام های آلبانی از استرداد چهارده کودک و پنج زن آلبانیایی که پدران و شوهران آنها عضو داعش بودند، خبر دادند.

شبکه به آلبانی آمدند.

نخست وزیر آلبانی در کنفرانس خبری در فرودگاه تیرانا درباره بازگشت این اتباع آلبانی گفت: به نظر من این یک اتفاق خیلی خوب است و البته ما نباید در این کار متوقف شویم .

اد راما تاکید کرد این 19 تبعه آلبانی به پناهگاهی در دورس منتقل می شوند تا در آنجا پلیس و کارشناسان نهادهای اجتماعی همه معاینه ها و بررسی های ضروری پزشکی و روانشناختی را از آنها به عمل بیاورند و همچنین یک دوره قرنطینه را بگذرانند .

به گفته نخست وزیر آلبانی، بعد از گذراندن این مراحل برخی از این 19 نفر اجازه خواهند یافت که به دامن خانواده های خود برگردند.

وی درباره این موضوع که آیا پنج زن آلبانیایی که شوهرانشان عضو داعش بودند، مورد محاکمه و تعقیب قضایی قرار می گیرند یا نه، اظهارنظر نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزده کودک و زن خانواده داعشی، به آلبانی برگشتند

نوزده کودک و زن خانواده داعشی، به آلبانی برگشتند