مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-01اقتصادي

وضعیت بازار؛ گرانی بیشتر از گرانفروشی


مدیر بازرسی اتاق اصناف خوزستان گفت: افزایش قیمت های کالا در بازار غالباً متأثر از موج گرانی شامل تورم سالیانه، افزایش حقوق ها، افزیش نرخ دستمزد کارگران و دیگر موارد از جمله هزینه های حمل و اجاره بها است که در سطح کشور وجود دارد و در حال حاضر در بازار گرانی .

- ایسنا/خوزستان مدیر بازرسی اتاق اصناف خوزستان گفت: افزایش قیمت های کالا در بازار غالباً متأثر از موج گرانی شامل تورم سالیانه، افزایش حقوق ها، افزیش نرخ دستمزد کارگران و دیگر موارد از جمله هزینه های حمل و اجاره بها است که در سطح کشور وجود دارد و در حال حاضر در بازار گرانی بیشتر از گرانفروشی است.

رضا فرجام در گفت وگو با ایسنا در خصوص گرانی و گران فروشی صنوف اهواز اظهار کرد: در واقعیت غالب اصناف گران فروش نیستند اما نمی توان گفت گرانفروش در بین آن ها وجود ندارد.

افزایش قیمت های کالاها در بازار غالباً متأثر از موج گرانی شامل تورم سالیانه، افزایش حقوق ها، افزیش نرخ دستمزد کارگران و دیگر موارد از جمله هزینه های حمل و اجاره بها است که در سطح کشور وجود دارد و در حال حاضر در بازار گرانی بیشتر از گرانفروشی است.

وی افزود: با اعلام دولت در ماه های اخیر قیمت روغن، شیر و شوینده ها به طور رسمی افزایش یافت که از طریق سازمان حمایت از مصرف کننده در خصوص این افزایش قیمت ها، مجوز رسمی صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار؛ گرانی بیشتر از گرانفروشی

وضعیت بازار؛ گرانی بیشتر از گرانفروشی