مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-01بين الملل

اردوغان: با کمک ایران تعداد هواپیماهای آتش نشان برای اطفای حریق را افزایش دادیم


ترکیه توانسته است با اعزام هواپیماهای آتش نشان از سوی ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه و اوکراین تعداد هواپیماهای آب پاش برای اطفای حریق در مناطق جنگلی استان های جنوبی این کشور را از شش فروند به 13 هواپیما افزایش دهد.

- ترکیه توانسته است با اعزام هواپیماهای آتش نشان از سوی ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه و اوکراین تعداد هواپیماهای آب پاش برای اطفای حریق در مناطق جنگلی استان های جنوبی این کشور را از شش فروند به 13 هواپیما افزایش دهد.

رییس جمهور ترکیه گفت که به کمک ایران و چند کشور دیگر تعداد هواپیماهای آتش نشان به منظور اطفای حریق در مناطق جنگلی جنوب ترکیه را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه که برای بازدید از مناطق آسیب دیده در اثر آتش سوزی به شهر ماناوگات در استان آنتالیا سفر کرده است، شامگاه شنبه در سخنانی عملیات اطفای حریق در این مناطق را موفقیت آمیز توصیف کرد.

اردوغان گفت که ترکیه توانسته است با اعزام هواپیماهای آتش نشان از سوی ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه و اوکراین تعداد هواپیماهای آب پاش برای اطفای حریق در مناطق جنگلی استان های جنوبی این کشور را از شش فروند به 13 هواپیما افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: با کمک ایران تعداد هواپیماهای آتش نشان برای اطفای حریق را افزایش دادیم

اردوغان: با کمک ایران تعداد هواپیماهای آتش نشان برای اطفای حریق را افزایش دادیم