مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-01پزشكي

ابتلا به کرونا همچنان رو به افزایش است/ وضعیت وخیم کرونا در مشهد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پرشکی مشهد گفت: تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان های خراسان رضوی همچنان در حال افزایش است و روز گذشته 426 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خراسان رضوی بستری هستند که هزار و 438 نفر آنان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی ادامه داد: تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان های خراسان رضوی همچنان در حال افزایش است و روز گذشته 426 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شدند که 344 نفر آنان مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که علاوه بر کلانشهر مشهد، 15 شهرستان دیگر را زیرپوشش دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: 388 بیمار بدحال کرونایی نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان رضوی تحت درمان هستند.

وی با بیان این که اول مرداد ماه تعداد بیماران بستری شده در خراسان رضوی 327 نفر در روز بود که طی یک هفته، 100 نفر به این تعداد افزوده شده است، خاطرنشان کرد: در بخش سرپایی نیز تعداد بیماران دارای علائم مشکوک در حال افزایش است و کمبودهایی در کیت های تشخیصی وجود دارد اما طی روزهای آتی محموله جدید خواهد رسید.

قلیان درباره واکسیناسیون به گروه های هدف در این استان تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کرونا همچنان رو به افزایش است/ وضعیت وخیم کرونا در مشهد

ابتلا به کرونا همچنان رو به افزایش است/ وضعیت وخیم کرونا در مشهد