مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-01سياسي

شهید مختوم نژاد در راه تامین نظم و امنیت جان خود را فدا کرد


شهادت همکار عزیزمان عبدالجبار مختوم نژاد موید مجاهدت، رشادت و جانفشانی نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت کشور عزیزمان است.

- ، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم نژاد، بیان داشت: امنیت مهمترین و اساسی ترین مؤلفه هر جامعه ای است که در سایه آن پیشرفت، تعالی و سایر توفیقات تحقق پیدا می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی تا پای جان پای امنیت مردم است و در این مسیر هر از گاهی شهیدی را تقدیم تأمین امنیت و آرامش مردم گران قدرمان می کند.

رییس پلیس پایتخت گفت: شهادت همکار عزیزمان عبدالجبار مختوم نژاد موید مجاهدت، رشادت و جانفشانی نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت کشور عزیزمان است.

سردار رحیمی بیان کرد: نیروی انتظامی امروز مجاهدانه از حدود و ثغور و حریم و حرمت کشورمان دفاع می کند و اجازه نخواهد داد بدخواهان خلل و خدشه ای به این مهم وارد نماید.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره شهید عزیزمان مختوم نژاد در راه مقابله با پلیدی ها و پلشتی ها به شهادت رسیدند را گرامی می داریم و از خداوند متعال علوم درجات این شهید سعید را خواهانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مختوم نژاد در راه تامین نظم و امنیت جان خود را فدا کرد

شهید مختوم نژاد در راه تامین نظم و امنیت جان خود را فدا کرد