مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-01سياسي

کشور گران اداره می شود


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور گران اداره می شود، گفت: باید در جریان کاهش کسری بودجه هزینه های جاری مدیریت و فکری برای تامین منابع پایدار درآمدی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، مهدی طغیانی، با اشاره به چگونگی به حداقل رساندن کسری بودجه، گفت: اصل اول جلوگیری از کسری بودجه، مدیریت هزینه های جاری کشور است.

وی افزود: شما تا زمانی که هزینه های جاری کشور را مدیریت نکنید، حتی اگر منابع تان را 10 برابر هم بکنید دوباره دچار مشکل خواهید شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر کشور گران اداره می شود، تاکید کرد: این بدین معناست که همان کاری که در بخش خصوصی می تواند با A مقدار هزینه انجام می شود، تحت نظر دولت 3A هزینه می شود.

لذا این غلط است.

وی تصریح کرد: بنابراین در بحث کاهش کسری بودجه کاری که باید انجام شود یک این است که هزینه های جاری مدیریت شود و دوم اینکه فکری برای تامین منابع پایدار درآمدی کرد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: پرداختن به مباحث مالیاتی، امکانات دولتی و اصلاح ساختار درآمدی حقوق دولتی معادن می تواند از جمله منابع پایدار تلقی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال دولت اگر ظرفیت معادن را توسعه دهد آن وقت می تواند حقوق دولتی بیشتری از این ناحیه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور گران اداره می شود

کشور گران اداره می شود