مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-01اجتماعي

هشدار هواشناسی سطح زرد برای مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار هواشناسی سطح زرد برای این استان خبر داد.

- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خبر داد هشدار هواشناسی سطح زرد برای مازندران ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار هواشناسی سطح زرد برای این استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا از هشدار هواشناسی سطح زرد در استان خبر داد و در توصیف سامانه اظهار کرد: این سامانه با تداوم جریانات مرطوب شمالی همراه با عبور متناوب امواج در تراز میانی جو فعال است.

وی افزود: زمان فعالیت سامانه بارشی از روز ‎شنبه 9 مرداد تا دوشنبه 11 مرداد 1400 به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران درباره نوع مخاطره سامانه بارشی گفت: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ از پیامدهای سامانه بارشی است و منطقه اثر در دامنه ها و ارتفاعات استان خواهد بود.

اسدی با اشاره به اثر مخاطره، افرود: احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب محلی و نقطه ای، افزایش حجم آب رودخانه ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مورد انتظار است.

وی در توصیه ای گفت: عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و اجتناب از چرای دام در مناطق مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی سطح زرد برای مازندران

هشدار هواشناسی سطح زرد برای مازندران