مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-31حوادث

بازداشت عاملان درگیری منجر به قتل در کاشان


عاملان درگیری و قمه کشی شماری از جوانان در این شهرستان که منجر به قتل یک نفر و مصدومیت چهار نفر شد در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ حسین بساطی بدون اشاره به شمار دستگیرشدگان اظهار داشت: در پی درگیری و قمه کشی تعدای از جوانان در این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه با اقدام های همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، عاملان این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستور دستگیری آنان صادر شد، افزود: پلیس متهمان را کمتر از 6 ساعت شناسایی و دستگیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و متخلفان و اقدامات کنترلی، محیط را برای فعالیت مجرمانه ناامن می کند.

به گفته وی، افرادی که قداره به دست هستند و هرگونه سلاحی اعم از گرم و سرد با خود حمل می کنند و اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می اندازند، یقین بدانند حتمی پلیس با این افراد در صحنه برخورد قاطع و قوی را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان درگیری منجر به قتل در کاشان

بازداشت عاملان درگیری منجر به قتل در کاشان