مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:202021-07-31ورزشي

به دنبال میزبانی دیویس کاپ تهران هستیم  


در عرصه تیمی در دو سال  گذشته ضعیف عمل کردیم، اما اگر بتوانیم میزبانی را بگیریم و بتوانیم از سطح 4 به سطح 3 آسیا برسیم وضعیت تنیس بهتر خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون تنیس گفت: در عرصه تیمی در دو سال  گذشته ضعیف عمل کردیم، اما اگر بتوانیم میزبانی را بگیریم و بتوانیم از سطح 4 به سطح 3 آسیا برسیم وضعیت تنیس بهتر خواهد شد.

داوود عزیزی امروز (شنبه- 9 مردادماه) در حاشیه مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز اصفهان اظهارکرد: اگر بر اساس تقویم میلادی بخواهیم بررسی کنیم، چهارمین مرحله تور جهانی تنیس است که بعد از شهرهای کیش، شیراز و ارومیه در اصفهان برگزار شد، مسابقات اولین دوره G4 بعد از انقلاب اسلامی را در شیراز برگزار کردیم و حداقل یک هفته دیگر در تهران مسابقات آی تی اف جونیور مرحله بعد خواهیم داشت و در حال مذاکره هستیم تا این مسابقات را بتوانیم در سطح G4 برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری این مسابقات به ارتقا رنکینگ بازیکنان کمک می کند، زیرا در این سطح از مسابقات جایزه نقدی به بازیکنان تعلق نمی گیرد و آن چیزی که برای بازیکنان ملاک است رنکینگ جهانی است که باتوجه به وضعیت ارزی که با آن درگیریم و امکان سفر بازیکنان به مسابقات بین المللی برون مرزی ضعیف شده، حضور در این مسابقات به آنها کمک می کند تا بتوانند رتبه خود را ارتقا دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال میزبانی دیویس کاپ تهران هستیم  

به دنبال میزبانی دیویس کاپ تهران هستیم