مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:302021-07-31پزشكي

خریداری مخازن اکسیژن برای 5 بیمارستان در زاهدان و خاش


رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به خدمات رسانی 28 بیمارستان نزاجا در 24 استان کشور از خریداری مخازن اکسیژن برای پنج بیمارستان در زاهدان خاش و سراوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشیوع پیدا کرد سعی کردیم در کمک به وزارت بهداشت و درمان وارد عمل شویم و کمک کنیم.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، ضدعفونی کردن معابر، کنترل ورودی و خروجی شهرها، برپایی ایستگاه های غربال گری، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را از جمله اقدامات نیروی زمینی ارتش در راستای خدمت به مردم در شرایط کرونایی برشمرد و بر ایجاد نقاهت گاه ها در پادگان ها و اماکن عمومی تأکید و تصریح کرد: این اقدامات بخشی از خدمات ما به بیماران کرونایی و مردم است.

امیر موذنی با بیان خدمات این نیرو در سیستان و بلوچستان، از راه اندازی و فعال کردن بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) این استان خبر داد و اضافه کرد: با 6 تیم کادر درمان متشکل از 50 پزشک و پرستار این بیمارستان 320 تخت خوابی را فعال کردیم.

وی با اشاره به راه اندازی یک بیمارستان 60 تخت خوابی تنفسی ظرف مدت 4 روز در زاهدان، از خریداری مخازن اکسیژن 30، 20 و 10 تنی برای 5 بیمارستان زاهدان خاش و سراوان خبر داد و افزود: این تجهیزات را هم نصب کردیم، مراکز بهداشت استان مشکل آب داشت که تانکر آب هزار لیتری خریداری و نصب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری مخازن اکسیژن برای 5 بیمارستان در زاهدان و خاش

خریداری مخازن اکسیژن برای 5 بیمارستان در زاهدان و خاش