مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:502021-07-31ورزشي

کشتی گیر جوان المپیکی ما، فردا صبح چقدر شانس طلا دارد؟


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه به کسب مدال طلا توسط نجاتی کاملاً معقولانه است؛ چون در سال 2019 در سن 21 سالگی در بدترین قرعه ممکن در مسابقات جهانی کشتی گرفت و سه قهرمان جهان را شکست داد و اکنون نسبت به دو سال قبل شرایط بهتری دارد.

- ایسنا/قم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه به کسب مدال طلا توسط نجاتی کاملاً معقولانه است؛ چون در سال 2019 در سن 21 سالگی در بدترین قرعه ممکن در مسابقات جهانی کشتی گرفت و سه قهرمان جهان را شکست داد و اکنون نسبت به دو سال قبل شرایط بهتری دارد.

روح الله میکاییلی، سرمربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی جوانان، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کرونا تأثیر مستقیمی در نتیجه نگرفتن برخی ورزش ها داشته است، عنوان کرد: اپیدمی دو ساله ویروس کرونا کار را برای همه سخت کرده است؛ اما کشورهایی مثل ایران آسیب بیشتری در ورزش دیدند.

وی ادامه داد: این امر ممکن است روی کشتی هم تأثیر بگذارد؛ اما تیم فرنگی کشتی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ آمادگی همه شرایط ایده آل را دارد تا بهترین نتیجه را بگیرد؛ زیرا کشتی گران ایران با توجه به جوان بودن باتجربه هم هستند و تمرینات را هم به طور منظم پشت سر گذاشته اند.

این مربی قمی بابیان اینکه اگر بدشانسی رخ ندهد کشتی فرنگی می تواند بهترین نتیجه را در المپیک بگیرد، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر جوان المپیکی ما، فردا صبح چقدر شانس طلا دارد؟

کشتی گیر جوان المپیکی ما، فردا صبح چقدر شانس طلا دارد؟