مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:452021-07-31پزشكي

هیچ گزارشی از بیماری در مرغداری های کنگاور گزارش نشده است


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پخش تصاویری از تلفات مرغ در مرغداری کنگاور، گفت: هیچ گزارشی از بیماری در مرغداری های شهرستان کنگاور گزارش نشده است.

- با اشاره به تصاویر و فیلم های پخش شده در فضای مجازی در خصوص تلفات مرغ در استان کرمانشاه، اظهار کرد: پس از بررسی و پیگیری شبکه دامپزشکی استان کرمانشاه مشخص شد تلفات مربوط به یک مرغداری در شهرستان کنگاور بوده است.

وی افزود: این تلفات به شیوع بیماری ربطی نداشته و به دلیل مشکلات مدیریتی و گرمای هوا رخ داده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به امحاء کاملاً بهداشتی تلفات این مرغداری، تصریح کرد: لاشه های تلف شده مرغداری مذکور توسط کارشناسان اداره دامپزشکی کنگاور با یک دستگاه وانت به محل چاه دفن تلفات منتقل و دفن شد.

وی ادامه داد: هیچ گزارشی از بیماری در مرغداری های کنگاور گزارش نشده و اظهاراتی که در کلیپ های پخش شده منتشر شده غیرکارشناسی است که توسط عده ای سودجو با هدف تشویش اذهان عمومی مطرح شده است.

حیدری بیان کرد: همشهریان گرامی این اطمینان را داشته باشند اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با جدیت تمام و تلاش شبانه روزی و با همکاری سایر دستگاه ها در راستای حفظ سلامت جامعه و بهداشت عمومی با جدیت و به طور مستمر می کوشد و در برخورد با افراد خاطی هیچ گونه اغما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گزارشی از بیماری در مرغداری های کنگاور گزارش نشده است

هیچ گزارشی از بیماری در مرغداری های کنگاور گزارش نشده است