مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:402021-07-31پزشكي

وضعیت شیوع کرونا در سبزوار بحرانی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش آمار بیماران بستری کرونایی وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان به مرحله بحرانی و وخیم رسیده است.

- علیرضا مسلم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با بستری 25 بیمار جدید مبتلا به کرونا طی یک شبانه روز گذشته آمار بیماران بستری در سبزوار به 205 بیمار افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: افزایش چشمگیر تعداد بیماران علاوه بر اینکه بیش از 80 درصد ظرفیت بیمارستان واسعی این شهر را تکمیل کرده است، سبب شده کادر بهداشت و درمان بسیار خسته و آسیب پذیر شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: موج پنجم کرونا تمام بخش های مرکز آموزشی درمانی واسعی را اشغال کرده و وضعیت را به سمت بحرانی شدن کشانده است.

مسلم افزود: بر اثر عادی انگاری و کاهش شدید سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی شیوع کرونا در سبزوار به وضعیت بحرانی رسیده و پیک پنجم کرونا ناشی از شیوع سویه جدید ویروس کرونا است که سرعت سرایت بسیار بیشتری دارد و گروه های سنی جوان تر را نیز درگیر می کند.

وی ادامه داد: برای برون رفت از بحران کرونا همشهریان باید در خانه بمانند چرا که خانه هایشان امن ترین مکان برای دفاع در مقابل کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با هدف سرعت بخشی به فرایند واکسیناسیون و ارائه خدمات به گروه های هدف، هم اینک دو مرکز واکسیناسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شیوع کرونا در سبزوار بحرانی است

وضعیت شیوع کرونا در سبزوار بحرانی است