مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-31ورزشي

21 درصد کرسی های استادی را بانوان تشکیل می دهند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: کرسی های استادی قبل از انقلاب برای بانوان یک درصد بود در حالی که امروز 21 درصد کرسی های استادی را بانوان تشکیل می دهند.

- به گزارش، علیرضا عباسی عصر شنبه در اولین نشست هم اندیشی جمعی از بانوان استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد با بیان اینکه نیمی از جامعه بانوان هستند و در قانون گذاری ها به صورت خاص مورد توجه قانون گذار قرار می گیرند، اظهار کرد: باید دغدغه های بانوان در مسائل مختلف شنیده و متناسب با نقش ویژه آنها در اجتماع، کارگروه های مختص به امور بانوان فعال شود تا اینکه درصدد رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

وی بیان کرد: نظر و دیدگاه اسلام در مورد مرد و زن به گونه ای است که ملاک برتری در مؤمن بودن است و هر فردی که مؤمن باشد، خواه مرد و خواه زن، اگر عمل صالح انجام دهد برای ایشان حیاط طیبه محقق می شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به این نکته که در اسلام حقوق زن و مسئولیت اجتماعی به صورت توأمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دیدگاه های شرقی و فمینیستی فارغ از این نگاه کلی هستند و حقوق زن یا نقش مسئولیت گونه او را سلب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 درصد کرسی های استادی را بانوان تشکیل می دهند

21 درصد کرسی های استادی را بانوان تشکیل می دهند