مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-31سياسي

پاسخ هلال احمر به ادعاها در مورد تابعیت و درخواست تابعیت برخی از مدیران این جمعیت


جمعیت هلال احمر کشورمان با صدور اطلاعیه ای به حواشی و شایعات مطرح شده پیرامون تابعیت و درخواست تابعیت مدیران این جمعیت در برخی از کشورها پاسخ داد.

- جمعیت هلال احمر کشورمان با صدور اطلاعیه ای به حواشی و شایعات مطرح شده پیرامون تابعیت و درخواست تابعیت مدیران این جمعیت در برخی از کشورها پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه جمعیت هلال احمر که با امضای روح الله استاک، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت در اختیار رسانه ها قرار گرفته، آمده است: جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین نهاد غیردولتی و بین المللی بر اساس منشور جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر و به جهت کاهش آلام بشری در 14 نقطه جهان، مراکز بهداشتی و درمانی دارد که مسئولان جمعیت در همه دوره ها، طبق اصول حاکم بر برخی از این مراکز، به عنوان مدیرعامل یا عضو هیات مدیره شناخته شده و برای بازدید و انجام امور مالی و اداری به این مراکز رفت و آمد داشته اند.

لذا پیرو اطلاعیه قبلی متذکر می شود که هیچ کدام از مسئولان ارشد جمعیت تابعیت کشورهای دیگر را نداردو تا کنون نیز هیچ درخواستی برای تابعیت به کشورهای خارجی نداده اند.

ضمن اینکه درخواست ها نظارتی و امنیت در تمام رده ها و شئونات اداری و مدیریتی جمعیت اشراف کامل داشته و رسانه ها در صورت هرگونه ابهام در مورد مطالب فوق می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ هلال احمر به ادعاها در مورد تابعیت و درخواست تابعیت برخی از مدیران این جمعیت

پاسخ هلال احمر به ادعاها در مورد تابعیت و درخواست تابعیت برخی از مدیران این جمعیت