مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-31اقتصادي

رویداد جایزه سال هوشمندسازی برگزار می شود


فراخوان دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها برای شرکت در رویداد جایزه سال هوشمندسازی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، - اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهینه سازی توزیع محصولات کشاورزی، کاهش معضل کمبود منابع آبی، کاهش خسارات تصادفات جاده ای، مبارزه با قاچاق، مدیریت و کنترل ترافیک کلانشهرها، مدیریت مصرف سوخت، مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز) و کاهش هزینه نهاده های تولید در کشاورزی از چالش ها و محورهای مدنظر در جایزه سال هوشمندسازی است.

رویداد جایزه سال هوشمندسازی از سوی فروم اینترنت اشیا ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری یکی از اپراتورهای تلفن همراه در راستای یافتن راهکارهایی برای حل برخی از بزرگترین چالش های اجتماعی و زیست محیطی کشور برگزار می شود.

شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های علاقه مند به شرکت در رویداد جایزه سال هوشمندسازی، باید ابتدا یکی از 10 حوزه مدنظر در رویداد امسال را برای ارائه راهکارها انتخاب و با پر کردن فرم ثبت نام آمادگی خود را اعلام کنند و پس از ارزیابی و داوری های صورت گرفته، ایده های نوآورانه برتر در اختتامیه این رویداد که اواخر مهرماه برگزار می شود، معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد جایزه سال هوشمندسازی برگزار می شود

رویداد جایزه سال هوشمندسازی برگزار می شود