مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-31سياسي

روایت زندگی با چشمِ دل/ وقتی متولیان، معلولیت را محدودیت می کنند


من دنیا را از دریچه قلبم و آنگونه که دلم بخواهد می بینم اما،بقیه دنیا را آنگونه که هست می بینند، نورِ قرآن روشنایی مسیر زندگی من است و محدودیت را مسؤولین با نادیده گرفتن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در این دنیا افرادی که ام توجه و درک بالایی نسبت به من داشته اند آنقدر به من توجه کرده اند که باور تقاوت نسبت به دیگران را ندارم، خانواده ام عصاهای سفید زندگی من هستند.

با چشم دل به تماشا نشسته ام محمد درباره تفاوت خودش و دیگر افراد عادی جامعه می گوید: تفاوت من با شما این است که شما دنیا را از دریچه چشم خود می بینید یعنی آنطور که چشمتان می گوید، اما من دنیا را آنطور که دلم می خواهد می بینم، می توانم زشتی هایش را نبینم اما زیبایی هایش را با چشم دل می بینم، می شنوم و حس می کنم.

قرآن روشنایی قلب و مسیر من است  او که از داشتن نعمت بینایی محروم است ولی توانسته حافظ قرآن شود درباره قرار گرفتنش در مسیر حفظ قرآن می گوید: خیلی به قرآن و حفظ آن علاقه داشته و دارم سال 87 هنگامی که 17 سال داشتم شروع به حفظ قرآن کردم و توانستم در این راه به لطف خدا موفق شوم.

محمد صالحی که تجربه برگزاری کلاسهای حفظ قران را نیز دارد اضافه می کند: تا قبل از شیوع بیماری کرونا،کلاس های حفظ قران را به صورت حضوری برگزار می کردم اما بعد از شیوع کرونا به صورت مجازی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی با چشمِ دل/ وقتی متولیان، معلولیت را محدودیت می کنند

روایت زندگی با چشمِ دل/ وقتی متولیان، معلولیت را محدودیت می کنند