مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-31اقتصادي

تهران میزبان بیشترین واحد صنعتی، کیش در قعر جدول


جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که تا پایان اردیبهشت ماه امسال در مجموع 70 هزار و 668 واحد فعال با اشتغال دو میلیون و 435 هزار نفر در گروه های مختلف صنعتی و معدنی در کشور فعالیت می کنند که که تهران بیشترین و منطقه آزاد کیش، - جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که تا پایان اردیبهشت ماه امسال در مجموع 70 هزار و 668 واحد فعال با اشتغال دو میلیون و 435 هزار نفر در گروه های مختلف صنعتی و معدنی در کشور فعالیت می کنند که که تهران بیشترین و منطقه آزاد کیش، کمترین واحدهای فعال را در خود دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این آمار بیشترین واحدهای فعال در گروه سایر محصولات کانی های غیرفلزی است که 15 هزار و 208 واحد در آن وجود دارد.

همچنین گروه محصولات غذایی و آشامیدنی و گروه محصولات از لاستیک و پلاستیک با فعالیت 8351 و 7257 واحد در رده دوم و سوم قرار می گیرند و به طور کلی نزدیک به نیمی از کل واحدهای فعال در سه گروه یاد شده فعالیت می کنند.

گروه هایی که کمترین واحد فعال را دارند نیز شامل جمع آوری، تصفیه و توزیع آب با دو واحد، تولید انرژی با 12 واحد و فاضلاب، دفع زباله، بهداشت محیط و سایر فعالیت های مشابه با 16 واحد است که به ترتیب 28، 162 و 358 نفر در آن ها شاغل هستند و کمترین میزان اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران میزبان بیشترین واحد صنعتی، کیش در قعر جدول

تهران میزبان بیشترین واحد صنعتی، کیش در قعر جدول