مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-31فرهنگي

تعطیلی مجدد سالن های تئاتر مشهد


مدیر پردیس تئاتر مستقل مشهد با اشاره به تعطیلی فعالیت های تئاتر مشهد از امروز، گفت: با توجه به شرایط وخیم کرونا در مشهد پردیس تئاتر مستقل را تعطیل کردیم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر پردیس تئاتر مستقل مشهد با اشاره به تعطیلی فعالیت های تئاتر مشهد از امروز، گفت: با توجه به شرایط وخیم کرونا در مشهد پردیس تئاتر مستقل را تعطیل کردیم، در صورتی که سینماهای مشهد به فعالیت خود ادامه می دهند.

یاسر عودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعطیلی فعالیت های تئاتر مشهد، اظهار کرد: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به ما اطلاع داده اند که امروز به پردیس تئاتر مستقل نامه می زنند تا فعالیت هایمان را تعطیل کنیم، اما تاکنون نامه ای به دست ما نرسیده است و فقط بر اساس صحبت های معاون دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه گفته اند اوضاع شیوع بیماری کرونا در مشهد خیلی بحرانی است، فعالیت هایمان را تعطیل کرده ایم.

وی افزود: در مشهد چند سینما و سالن تئاتر بیشتر وجود ندارد و چون تعداد آن ها کم هستند و معمولاً برخی از آن ها مانند پردیس تئاتر مستقل رانت ندارند، زودتر از همه جا تعطیل می شوند.

در این شرایط اتفاق بدی که در شهر مشهد می افتد این است که هتل ها، رستوران ها و وسایل حمل ونقل بین شهری در حال فعالیت هستند و نمی دانم چرا به آن ها فشار نمی آورند و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مجدد سالن های تئاتر مشهد

تعطیلی مجدد سالن های تئاتر مشهد