مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-31ورزشي

فراز کمالوند رسما سرمربی تراکتور شد


فیروز کریمی در هفته های پایانی لیگ بیستم نتایج نسبتا خوبی با تراکتور کسب کرد و در روز پایانی مسابقات لیگ برتر با درهم کوبیدن سایپا در تبریز با پنج گل ، - با تصمیم جمشید نظمی، فراز کمالوند رسما به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نوشته رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جمشید نظمی با اعلام این خبر گفت: پیرو جلسه صبح امروز (شنبه) هیات مدیره، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، آقای فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی شد.

در حالی که فیروز کریمی در هفته های پایانی لیگ بیستم نتایج نسبتا خوبی با تراکتور کسب کرد و در روز پایانی مسابقات لیگ برتر با درهم کوبیدن سایپا در تبریز با پنج گل ، به عنوان چهارمی لیگ دست یافت، اما جمشید نظمی مدیرعامل جدید تراکتوری ها تصمیم خود را عملی کرد و کمالوند را به تبریز برگرداند تا تراکتور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با این مربی مقابل النصر عربستان قرار بگیرد.

نظمی افزود: انتخاب آقای کمالوند به عنوان سرمربی جدید، با در نظر گرفتن تمامی جوانب اتفاق افتاده و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم.

همچنین از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز کمالوند رسما سرمربی تراکتور شد

فراز کمالوند رسما سرمربی تراکتور شد