مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-31سياسي

معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی


دومین رویداد از مجموعه رویدادهای ستکس با عنوان معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه در راستای ترویج و توسعه کسب و کارهای فضاپایه و همچنین آشنایی علاقه مندان و ایده پردازان با کسب و کارهای فضاپایه و نمونه نیازهای فناورانه سازمان ها به همت سازمان فضایی ایران برگزار می شود.

- دومین رویداد از مجموعه رویدادهای ستکس با عنوان "معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه" در راستای ترویج و توسعه کسب و کارهای فضاپایه و همچنین آشنایی علاقه مندان و ایده پردازان با کسب و کارهای فضاپایه و نمونه نیازهای فناورانه سازمان ها به همت سازمان فضایی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد که در 13 مرداد ماه سال جاری از ساعت 9 الی 13 به صورت مجازی برگزار می شود، ضمن معرفی کسب و کارها و کاربردهای نوین حوزه فضایی، نمونه چالش های فناورانه سازمان ها و صنایع که با فناوری فضایی قابل رفع است، ارائه می شوند.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد، آشنایی علاقه مندان و ایده پردازان با زمینه فعالیت ها و نمونه چالش های موجود در صنایع و نیز معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه است.

یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، عدم آشنایی شرکت های فناور و دانش بنیان با نیازهای صنعتی و فناوری کشور است که با برگزاری این نوع رویدادها نیازهای احصاء شده صنعت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی

معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی