مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-31حوادث

پژوهش مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است


رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: تحقیق و پژوهش، پایه و مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است.

- رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام: پژوهش مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است ایسنا/ایلام رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: تحقیق و پژوهش، پایه و مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است.

سرهنگ حسین عزیزیان اظهار کرد: توجه به مقوله تحقیق و پژوهش باعث ایجاد تحولات مثبت، روزآمدی و کارآمدی بیشتر سازمانهاست و نیروی انتظامی به دلیل نوع و گستردگی مأموریت هایی که برعهده دارد باید در این زمینه پیشتاز باشد.

وی گفت: امروزه همه فعالیت های بشری و رشد و توسعه پایدار جوامع وابستگی مستقیم به ضریب امنیت آن جوامع دارد و تحقق ابعاد مختلف این امنیت، منوط به روزآمدی سازمان های تأمین کننده امنیت بوده که نیروی انتظامی یکی از شاخص ترین این سازمانها در کشور است.

رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه پیشرفت و روزآمدی پلیس در روش ، برنامه، سازماندهی،آموزش، تجهیزات و لوازم و.

حاصل نتایج تحقیقات و پژوهش هایی است که انجام می شود، تأکید کرد: بدون پژوهش دچار رکود و عقب ماندگی خواهیم شد بنابراین باید فرهنگ تحقیق در ناجا ترویج و نهادینه شود چراکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است

پژوهش مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است