مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-31حوادث

کشف 380 کیلو موادمخدر طی 3 عملیلت پلیسی در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 380 کیلو و 950 گرم انواع مواد مخدر طی 3 عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 6 سوداگر مرگ را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان سربیشه به یک خودروی سواری متوقف کردند که در بازرسی از آن 237 کیلو و 300 گرم تریاک کشف شد.

فرشید با بیان اینکه مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و 2 متهم دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی و ارتقای سطح اشرافیت اطلاعاتی خود هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین اضافه کرد: در یک عملیات دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سربیشه به بیرجند به یک کامیون باری مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 380 کیلو موادمخدر طی 3 عملیلت پلیسی در خراسان جنوبی

کشف 380 کیلو موادمخدر طی 3 عملیلت پلیسی در خراسان جنوبی