مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-31پزشكي

شرایط اصفهان فوق بحرانی است/تا یک ماه در نقطه اوج بیماری می مانیم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به شرایط فوق حاد اصفهان و بستری 2 هزار و 500 بیمار کووید، گفت: تلاش می کنیم ظرفیت بیمارستان ها را به 3 هزار تخت برسانیم، - ایسنا/اصفهان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به شرایط فوق حاد اصفهان و بستری 2 هزار و 500 بیمار کووید، گفت: تلاش می کنیم ظرفیت بیمارستان ها را به 3 هزار تخت برسانیم، اما با روند کنونی تولید بیماری این ظرفیت ظرف 4 روز تکمیل می شود و از انتهای هفته بیماران کرونا و غیر کرونا پشت در بیمارستان ها منتظر بستری می مانند.

بهروز کلیدری، امروز (شنبه_9مردادماه) در نشست خبری، اظهار کرد: موج های قبلی کرونا با اعمال محدودیت ها به سرعت فروکش می کرد، اما حتی اگر همین امروز محدودیت ها در اصفهان برقرار شود، نقطه اوج بیماری 3 تا 4 هفته پایدار می ماند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به سرعت درحال ورود به شرایط فوق بحرانی است، گفت: اگر فضای استان را از نظر شیوع بیماری مدیریت نکنیم قطعا بیماران کووید و غیر کووید در صف انتظار و بستری در بیمارستان ها می مانند و متاسفانه ظرفیت پذیرش در بیمارستان ها وجود نخواهد داشت.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به بستری بیش از 2 هزار و 500 بیمار در بیمارستان های استان، گفت: طی یک شبانه روز به طور میانگین 450 تا 500 بیمار به بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اصفهان فوق بحرانی است/تا یک ماه در نقطه اوج بیماری می مانیم

شرایط اصفهان فوق بحرانی است/تا یک ماه در نقطه اوج بیماری می مانیم