مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-31پزشكي

کرمان چهارمین استان کشور در وخامت و شدت کرونا/ در تجهیزات و دارو مشکلی نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر که بحران کرونا کشور را گرفته، کرمان یکی از استان های صدر جدول است و چهارمین استان در وخامت و شدت بیماری اعلام شده است.

- دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد پیش از ظهر امروز 9 مردادماه در نود و دومین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در حال حاضر که بحران کرونا کشور را گرفته، کرمان یکی از استان های صدر جدول است و چهارمین استان در وخامت و شدت بیماری اعلام شده است.

وی افزود: در استان کرمان اوایل شیوع بیماری 1400 تخت آماده کرده بودیم، تا پایان هفته قبل 1999 تخت در کل استان ظرفیت سازی برای پذیرش بیماران کرونایی بود و در سه روز اخیر در شهر کرمان مجددا 150 تخت ظرفیت سازی شد.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان ها کمی متفاوت است، تصریح کرد: اکنون 1639 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند و 1100 مورد مثبت قطعی هستند و مابقی بیماران بدحال با علائم بالینی و تصاویر رادیولژی بستری هستند.

ضمن اینکه معادل یک چهارم بستری ها، در منزل و یا به صورت بستری موقت خدمات می گیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: در شهر کرمان 363 بیمار در بیمارستان افضلی پور و 219 بیمار در بیمارستان پیامبر اعظم و 74 بیمار در بیمارستان حضرت فاطمه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان چهارمین استان کشور در وخامت و شدت کرونا/ در تجهیزات و دارو مشکلی نداریم

کرمان چهارمین استان کشور در وخامت و شدت کرونا/ در تجهیزات و دارو مشکلی نداریم